Χρήσιμα Τηλέφωνα & Πληροφορίες
Michelin Ελλάς: Στόχος μέχρι το 2030 η μείωση κατανάλωσης καυσίμου μέχρι και 20% από τα ελαστικά

Michelin Ελλάς: Στόχος μέχρι το 2030 η μείωση κατανάλωσης καυσίμου μέχρι και 20% από τα ελαστικά

Διαφήμιση

“Μέχρι το 2030, έχουμε στόχο να μειώσουμε την κατανάλωση καυσίμου από τα ελαστικά κατά 20% σε σχέση με το 2010. Αυτό ισούται με 30 εκ. μετρικούς τόνους CO2”. Αυτό δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Michelin Ελλάς, Αναστάσιος Πηγαδιώτης, ο οποίος επισήμανε ότι “η εταιρεία εφηύρε το “πράσινο ελαστικό”, το οποίο μειώνει την αντίσταση στην κύλιση, ενώ ταυτόχρονα βελτιώνει την ασφάλεια και τα όρια ζωής του ελαστικού. Θα πρέπει όλοι να γνωρίζουν ότι η σημασία της επιλογής του κατάλληλου ελαστικού και η σωστή πίεση συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου”.

Ο ίδιος αποκάλυψε και τα στοιχεία που κάνουν την εταιρεία να διαφοροποιείται από τον ανταγωνισμό. “Η Michelin προσφέρει στους καταναλωτές προϊόντα κορυφαίας ποιότητας, εξυπηρετώντας όλες τις ανάγκες κινητικότητας με βιώσιμο και τεχνολογικά καινοτόμο τρόπο. Επίσης προσφέρουν τα ίδια επίπεδα επιδόσεων στους οδηγούς σε όλη τη διάρκεια ζωής του ελαστικού. Όχι μόνο όταν είναι καινούρια, αλλά και όταν είναι φθαρμένα. Καθημερινά 6.000 άνθρωποι μας εργάζονται για να σχεδιάσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του μέλλοντος στο τεχνολογικό κέντρο της Michelin που αποτελεί και η ναυαρχίδα της στρατηγικής του Ομίλου για καινοτομία αλλά και το κέντρο των δραστηριοτήτων του τμήματος Έρευνας και Ανάπτυξης”, τόνισε ο κ. Πηγαδιώτης.

Η γαλλική εταιρεία ετοιμάζει μια σειρά από καινοτόμα προϊόντα, όπως αυτή των ελαστικών χωρίς αέρα. “Η Michelin πρώτη λάνσαρε το MICHELIN Tweel, έναν ολοκληρωμένο τροχό Airless Radial Tire, διαθέσιμο για αγροτική και βιομηχανική χρήση, που αποτελεί μια πραγματική καινοτομία στον τομέα της. Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε επίσης, ότι στα τέλη του 2014 τα ελαστικά low-energy εξοικονόμησαν συνολικά σχεδόν 19 δισεκατομμύρια λίτρα καυσίμου και απέτρεψαν την εκπομπή περίπου 47,5 εκατομμυρίων τόνων CO2, ενώ παράλληλα ενισχύουμε τον κοινωνικό και επιστημονικό διάλογο για νέες λύσεις που οδηγούν στο μέλλον”.

Η οδική ασφάλεια αποτελεί προτεραιότητα για τη Michelin, καθώς προσπαθεί διαρκώς να κάνει τις μετακινήσεις πιο αποδοτικές, πιο βιώσιμες, πιο ευχάριστες και πιο ασφαλείς. “Το πρώτο που κάνουμε είναι βέβαια να προσφέρουμε ελαστικά που εγγυώνται την ασφάλεια και διατηρούν τις υψηλές επιδόσεις τους καθ ‘όλη τη διάρκεια ζωής τους. Επίσης συμμετέχουμε σε εκστρατείες πρόληψης και ευαισθητοποίησης σε όλο τον κόσμο, που βασίζονται σε δύο αρχές: την κατανόηση των προβλημάτων σε τοπικό επίπεδο και τη συνεργασία με φορείς, τοπικές αρχές και ΜΚΟ”, τόνισε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, κ. Πηγαδιώτης.

Δεν ξέχασε τέλος να αναφερθεί και στη συχνότητα με την οποία θα πρέπει να αλλάζει ένας οδηγός ελαστικά. “Η κατάλληλη στιγμή για να αλλάξουμε ελαστικά εξαρτάται από διάφορους σημαντικούς παράγοντες, όπως τον τύπο του αυτοκινήτου, τις συνθήκες χρήσης, τις περιβαλλοντικές συνθήκες, τις συνήθειες και τις ανάγκες οδήγησης. Ωστόσο, επειδή ο κάθε οδηγός έχει διαφορετικό επίπεδο εμπειρίας, ενώ ενδεχομένως να υπάρχουν και φθορές που να μην γίνονται άμεσα αντιληπτές. Σύμφωνα με πρόσφατες δοκιμές που διεξήχθησαν στο κέντρο ερευνών της Michelin στο Ladoux, αποδείχθηκε ότι τα ποιοτικά ελαστικά, ακόμη και στο νόμιμο όριο της φθοράς τους, φρενάρουν το ίδιο ή και πιο αποτελεσματικά από αντίστοιχα καινούρια ελαστικά χαμηλότερης ποιότητας και τιμής”.

πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων