Χρήσιμα Τηλέφωνα & Πληροφορίες
Απάντηση προς UNISOFT από κύριο Κιουρτζή 3/5/2019

Απάντηση προς UNISOFT από κύριο Κιουρτζή 3/5/2019

Διαφήμιση

ΔΑΝΑΪΔΩΝ 7- ΤΗΛ.2310526411 FAX 2310525926 T.K.546 26  ΘΕΣ/ΝΙΚΗ

E-mail evethax@otenet.gr 

www.enveth.gr 

                                                                              Θεσσαλονίκη   3 Μαΐου 2019

ΠΡΟΣ: UNISOFT AE.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ: ΔΙΟΙΚΗΤΗ Α.Α.Δ.Ε. κο. ΠΙΤΣΙΛΗ  ΓΕΩΡΓΙΟ                         

                        ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Α.Α.Δ.Ε.   κο. ΠΥΡΓΙΩΤΗ ΑΝΤΩΝΙΟ                        

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ: ΠΡΟΕΔΡΟ  Π.Ο.Π.Ε.Κ. κο. ΑΣΜΑΤΟΓΛΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟ

 

                Αξιότιμε κύριε  Κατσαρά,  συνοπτικά θα σας έλεγα ότι στην ίδια την απάντησή  σας εμπεριέχεται αυτό που ήδη έχουν καταλάβει όλοι στους οποίους  κοινοποιείται την επιστολή σας.

                Σας θυμίζω ότι στην επιστολή της εταιρίας σας προς εμάς, τους πελάτες σας,  στις 15-4-2019, μας  κάνατε γνωστό ότι ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ  έτοιμη η εφαρμογή της αντικατάστασης των τιμολογίων και δελτίων αποστολής με την απόδειξη επιστροφής αλλά στο CAPITAL BOS και όχι στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ ERP που έχουμε οι περισσότεροι. Άρα η ουσία είναι ότι , η εταιρία σας δεν ετοίμασε έγκαιρα την εφαρμογή της αυτόματης έκδοσης παραστατικού επιστροφής (ακυρωτικού) λιανικής για τα εκδοθέντα τιμολόγια και δελτία αποστολής.

Μάλιστα πέραν του ετεροχρονισμού, μας ζητήσατε να αγοράσουμε ένα άλλο προϊόν αφού το ΚΕΦΑΛΑΙΟ ERP δεν υποστηρίζει-ούτε μέχρι τώρα- αυτή την νομοθετική απαίτηση .  Δεν ετοίμασε η εταιρία σας  ακόμη και σήμερα από ότι πληροφορούμαι  την  εφαρμογή, που αυτόματα μετασχηματίζει  τα δελτία αποστολής ανά είδους καυσίμου σε συγκεντρωτικά τιμολόγια (αναίτια ταλαιπωρία), όπως έχουν πράξει πολλές εταιρίες μηχανογράφησης  μικρότερου μεγέθους. Δεν έχετε την εφαρμογή που να συνδέεται με το σύστημα εισροών -εκροών . Η όποια εφαρμογή ΕΤΕΡΟΧΡΟΝΙΣΜΕΝΑ ετοιμάσατε και μάλιστα με εξτρά πληρωμή  έγινε  στα μέσα  Απριλίου ( όπως εσείς οι ίδιοι ανακοινώσατε)  ενώ η υποχρέωση  αυτή για τα πρατήρια ξεκίνησε από 1-1-2019. Δηλαδή μας ζητάτε και τα ρέστα από πάνω. 

Με την επιστολή σας αυτή μας ΔΙΚΑΙΩΝΕΤΕ  πλήρως , διότι εγώ προσωπικά εκπροσωπώντας τους πρατηριούχους  , μετέφερα την κατάσταση αυτή στην ΑΑΔΕ  λέγοντας ότι, μας ζητάει η Πολιτεία να αγοράσουμε κάτι  που δεν το πουλάνε οι προμηθευτές μας . Συγχέετε  άστοχα την υποχρέωσή μας αυτή , της αποστολής στοιχείων μέσω του Φ.Η.Μ.  με την έκδοση των παραστατικών επιστροφής λιανικής. Επίσης κατάλαβα ότι δεν γνωρίζετε από όσα αναφέρετε,  τον τρόπο λειτουργίας στην πράξη του συστήματος εισροών – εκροών και σίγουρα δεν θα αναλωθώ  να σας το αναλύσω, όπως δεν θα αναλωθώ να σας μάθω  τις επιταγές της νομοθεσίας και τον χρόνο έναρξής τους. Φροντίστε να τις μάθετε , διότι έχετε στοιχειώδη  υποχρέωση, όπως πρέπει να μάθετε εάν είναι εφικτό πριν την έναρξη της παράδοσης καυσίμου να πληκτρολογεί ο πρατηριούχος μέσω της κονσόλας το ΑΦΜ του επαγγελματία εάν και εφόσον ο τελευταίος γνωρίζει ή θυμηθεί να το ζητήσει ή υπάρχει διαθέσιμος υπάλληλος στο γραφείο ή το βράδυ να μην  υπάρχει αυτόματος πωλητής  κλπ κλπ. Αυτά είναι έργα επιστημονικής φαντασίας και εικονικής πραγματικότητας που η Πολιτεία επέβαλλε   , χωρίς να γνωρίζει εάν και πόσο είναι εφικτό να γίνουν και να εισφέρουν σοβαρά στον περιορισμό της καθομολογούμενης

 

 

 

παραβατικότητας , στη διακίνηση των υγρών και ιδιαιτέρως των αερίων καυσίμων. Σας ενοχλεί που σας λέμε τα πράγματα με το όνομα τους.

                 Όπως σωστά παραδέχεστε είναι αποκλειστικό δικαίωμα της εταιρίας σας να αποφασίζει και να καθορίζει την πολιτική της και σαφώς ουδείς μπορεί να πει το αντίθετο. Από αυτές τις επιλογές σας μάλλον δρέψατε  τους ανάλογους καρπούς.

Δεν σημαίνει όμως ότι πρέπει να αποδέχονται οι πελάτες σας ασχολίαστα και τις προφανείς κωλυσιεργίες σας.  Εξάλλου για αυτό ο καθένας μας κρίνεται  για τον τρόπο που διοικεί την επιχείρηση του και την διατηρεί  βιώσιμη. Πραγματικά ευελπιστώ τώρα που η εταιρία σας απορροφήθηκε από την SOFT ONE  να αλλάξει νοοτροπία κάνοντας την αυτοκριτική της για τα λάθη της ,  ώστε να μην συνεχίσει να πελαγοδρομεί  και να παίξει το ρόλο της στην αγορά σύμφωνα με το μέγεθος της. Ειλικρινά το έχουν ανάγκη οι επαγγελματίες.  Εμείς στην αγορά γνωρίζουμε ότι όταν αναγκαστούμε  να μας εξαγοράσει μία άλλη εταιρία σημαίνει ότι  δεν σταθήκαμε στο ύψος των περιστάσεων.

                Για το τέλος αφήνω τη κριτική σας για το ύφος μου και μάλιστα ως Προέδρου της δυναμικότερης και ισχυρότερης Ένωσης Βενζινοπωλών της χώρας,  της ΕΝ.ΒΕ.Θ.  

                 Το ύφος μου είναι ενός συγκρατημένα  αγανακτισμένου επαγγελματία ο οποίος τυγχάνει να είναι πελάτης της UNISOFT  από το 1994 με πρώτη εφαρμογή το AXES  αν θυμάστε. Ενός ανθρώπου που μεταφέρει την αγωνία χιλιάδων πρατηριούχων, σε όλους  αυτούς που τους  διοικούν.  Ενός επαγγελματία που δαπανά για την μηχανογράφηση του δεκάδες χιλιάδες ευρώ. Ενός επαγγελματία που συνεισφέρει με τις γνώσεις του στην Πολιτεία για την εύρυθμη και σύννομη λειτουργία της αγοράς και είναι στο πεζοδρόμιο 365 ημέρες το χρόνο αγωνιώντας ώστε η επιχείρηση του να λειτουργεί ΝΟΜΙΜΑ. Ενός επαγγελματία που περιμένει στωικά  να ανταποκριθούν οι   άλλοι στο αυτονόητο καθήκον τους  ( π.χ. όπως εσείς)  για να προχωρήσει η δουλειά του. Αποδείξτε μας ότι ήσασταν έτοιμοι στις αρχές του έτους  και πείτε μας εάν ήταν σωστή ή λανθασμένη η επιστολή  της UNISOFT στις  15-4-2019 και θα ζητήσω συγγνώμη. Επειδή όμως,   όπως πολύ καλά   γνωρίζετε , ή θα έπρεπε να γνωρίζετε  ότι επιεικώς  αστοχήσατε, θα περίμενα με γενναιότητα να ζητήσετε εσείς συγγνώμη και όχι να κάνετε κριτική για το ύφος μου.  

                Περιμένω να δώσετε τα στοιχεία που αποδεικνύουν ότι η εφαρμογή της άμεσης έκδοσης απόδειξης επιστροφής (ακύρωσης)  λιανικής μετά την έκδοση τιμολογίου και δελτίου αποστολής ήταν έτοιμη από την εταιρία σας στις αρχές του έτους. Διότι περί αυτού πρόκειται.  Όλα τα άλλα είναι υπεκφυγές και αντιπερισπασμοί.

Είχατε έτοιμη την  εφαρμογή  1 Ιανουαρίου 2019 ;

Την ετοιμάσατε 4 μήνες μετά από την έναρξη του νόμου; 

Ζητήσατε επί πλέον χρήματα; 

Σε αυτά να απαντήσετε.

Στους πρατηριούχους και στη Πολιτεία. 

                Ευχαριστώ  για την απάντησή σας  , διότι με δικαιώνει για άλλη μια φορά για τις θέσεις της ΕΝ.ΒΕ.Θ τις οποίες μεταφέρω  με την ιδιότητα του Προέδρου της  στην Πολιτεία. Θέλω να πιστεύω ότι οι αρμόδιες αρχές πριν νομοθετήσουν και βάλουν σε εφαρμογή τις όποιες διατάξεις, να λαμβάνουν υπόψη τους  την επαγγελματική επάρκεια των παραγόντων της αγοράς.   

Για το δικό σας ύφος δεν θα κάνω καμία κριτική . Για το συγκεκριμένο θέμα   όλοι όσοι γνωρίζουν τα δεδομένα του επαγγέλματός μας,  κρίνουν την επιστολή σας υποτιμητική για την νοημοσύνη μας  και γεμάτη ημιμάθεια  .

 

    Υ.Γ . Κάθε  κριτική καλοπροαίρετη και κακοπροαίρετη είναι καλοδεχούμενη αρκεί ο κριτής να έχει να πει κάτι.

 

Εκ μέρους του Προέδρου της ΕΝ.ΒΕ.Θ κου. Κιουρτζή Θεμιστοκλή .

 

 

 

         

 

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων