Χρήσιμα Τηλέφωνα & Πληροφορίες
15/2/2017 82 εκατομμύρια λίτρα λαθραίου υγραερίου διακινούν οι εταιρείες πετρελαιοειδών

15/2/2017 82 εκατομμύρια λίτρα λαθραίου υγραερίου διακινούν οι εταιρείες πετρελαιοειδών

Διαφήμιση

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του γνωστού σε όλους τους πρατηριούχους δημοσιογράφου του Εθνους 82.050.000 ( 82 εκατομμύρια) λίτρα ΛΑΘΡΑΙΟΥ υγραερίου τιμολογούν και διακινούν κάποιες  εταιρίες χονδρικής ετησίως, άσχετα εάν ο κεντρικός τίτλος του άρθρου δείχνει τους πρατηριούχους.

Ο δημοσιογράφος κάνοντας ρεπορτάζ ανακάλυψε ότι από τους 264.110  τόνους υγραερίου  που προορίζονταν για την βιομηχανία και τις οικίες ένα ποσοστό που φτάνει το 20% από αυτό που συνολικά πωλείται από τα πρατήρια  καταλήγει ως λαθραίο σε αυτά   αφού οι φόροι του οικιακού και βιομηχανικού υγραερίου είναι λιγότεροι.

Όπως είναι γνωστό το υγραέριο αποκλειστικά διακινείται από τις εταιρίες χονδρικής και αυτές το τιμολογούν προς τον παραλήπτη ο οποίος τους έκανε παραγγελία και από τον οποίο πληρώνονται, άρα εάν το καύσιμο δεν φτάσει στον σωστό παραλήπτη  αυτές είναι οι πρώτες που το γνωρίζουν αφού κανένας που δεν παραλαμβάνει καύσιμο δεν πληρώνει, άρα αυτές που  στέλνουν  το βυτίο  γνωρίζουν τελικά και που πήγε.

Ο δημοσιογράφος απευθυνόμενος σε αναγνώστες οι οποίοι δεν γνωρίζουν τον τρόπο διακίνησης εύκολα παραπλανόνται παρακινούμενοι και από το προκαλούμενο συναίσθημα του λαϊκισμού, όμως για κακή τύχη του γνωστού δημοσιογράφου υπάρχουν και άνθρωποι (είναι αυτοί που προκλητικά διαχρονικά  θίγει) που γνωρίζουν  ποιος κάνει  λαθρεμπόριο και δεν τους ρωτάει.

229.742 τόνοι υγραερίου :  ΕΙΔ.ΒΑΡΟΣ  0,560  =  410.253.000  λίτρα Χ 20%   =  82.050.000 λαθραίο !

Ο γνωστός δημοσιογράφος είναι αυτός που δημοσιοποίησε τη λίστα με αυτούς που τιμωρήθηκαν για νοθεία (από την ίδια υπηρεσία) και όλως τυχαίως ξέχασε να βάλει και τις ποινές των εταιριών εμπορίας βάζοντας στο τότε ρεπορτάζ του μόνο τα πρατήρια. Εύκολα κάνει κάποιος συνειρμό από ποιόν πιθανόν τον καθοδηγείται,  όπως λένε και συνάδελφοι του ισχύει το όποιος αγοράζει διαφημιστικό χρόνο, αγοράζει και  σιωπή  αφού εμμέσως είναι  αυτός που τον πληρώνει.

Επί τους ουσίας όμως, που είναι η παραβατικότητα σε όλη τη διακίνηση των καυσίμων; Εμείς οι πρατηριούχοι που μας δείχνουνε  με το δάκτυλο έχουμε κάνει πάρα πολλές προτάσεις και όχι μόνο  δεν εισακουστήκαμε  αλλά δεν καλούμαστε πλέον να τις αναλύσουμε. Ένα άλλο ερώτημα που κάνουμε είναι εάν το Εθνος αποδέχεται τέτοιες μονομερείς τοποθετήσεις οι οποίες αναφέρονται πάντα αόριστα σε ‘’παράγοντες’’ της αγοράς; Οι πρατηριούχοι δεν είναι παράγοντες της αγοράς; Εμείς δεν είμαστε οι πρώτοι και μοναδικοί που βάλαμε το σύστημα εισροών εκροών; Εμείς δεν είμαστε αυτοί που ζητάμε να μπεί το ίδιο σύστημα και στο υγραέριο; Εμείς ζητάμε να βάλουν αυτόματη έκδοση απόδειξη παράδοσης  τα βυτιοφόρα μεταφοράς υγραερίου πράγμα που θα έλυνε σε πολύ μεγάλο βαθμό πολλά προβλήματα, εμείς λέμε να κλείσει το πρατήριο που τοποθετεί συστήματα κλοπής αλλά ποιος μας ακούει;

Τις πέννες λαϊκισμού δεν τις έχουμε εμείς ούτε μπορούμε να τις πληρώσουμε.       

Τέλος οι αυτοαποκαλούμενες μεγάλες και νόμιμες  επιχειρήσεις πρέπει να κάνουν το αυτονόητο καθήκον τους, δηλαδή αντί να διασπείρουν ‘’ ποσοστά΄΄ στους δικούς τους δημοσιογράφους να καταθέσουν τα στοιχεία που έχουν στις ελεγκτικές αρχές, διότι πλέον κινδυνεύουν  να κατηγορηθούν ως συκοφάντες και λασπολόγοι. Βέβαια πρέπει να απαντήσουν και για πιο λόγο προτιμούν να δημοσιοποιούν τις έρευνες τους αντί να προσφεύγουν στις δημόσιες ελεγκτικές αρχές.

Από το Γραφείο Τύπου