Χρήσιμα Τηλέφωνα & Πληροφορίες
14/2/2017 Σχολιασμός σε άρθρο αναφορικά με τις εταιρείες πετρελαιοειδών

14/2/2017 Σχολιασμός σε άρθρο αναφορικά με τις εταιρείες πετρελαιοειδών

Διαφήμιση

Σχετικά με το εμπεριστατωμένο άρθρο του Thessalonikipress με τίτλο “Οι εταιρείες πετρελαιοειδών που ανακαλύπτουν κλέφτες πρατηριούχους, παρανομούν στο οποίο αναφέρονται στοιχεία παραβατικότητας-νοθείας  των εταιριών εμπορίας πετρελαιοειδών με αναφορά στην εταιρία ΕΛΙΝ αλλά και την απάντηση της εταιρίας (δείτε εδώ) έχουμε να προσθέσουμε επίσης, πως όπως φαίνεται η ΕΛΙΝ θέλει να διασκεδάσει  τις  εντυπώσεις αναφέροντας μια νοθεία μεμονωμένη της τάξης των 4,2 ευρώ απευθυνόμενη σε αδαείς.

Επειδή οι παραβάσεις είναι τουλάχιστον 2 ( μάλλον δεν έγιναν περισσότεροι έλεγχοι σε πρατήρια της ίδιας εταιρίας) με διαφορετικούς κωδικούς δείγματος και διαφορετικό ποσοστό νοθείας αναρωτιόμαστε ποια είναι η αμέλεια των  βυτιοφόρων ;

Η μόνη αμέλεια που μπορούμε να αντιληφθούμε ΕΑΝ αφορά τους βυτιοφορείς είναι ότι στους προηγούμενους πρατηριούχους δεν παρέδωσαν τη σωστή ποσότητα  πετρελαίου θέρμανσης, δηλαδή ΕΤΥΧΕ και παρακράτησαν προϊόν, αλλά και εδώ το σύστημα μπάζει ,πόσο παρακράτησαν;

Πώς φόρτωσαν από τις εγκαταστάσεις ενώ είχαν καύσιμο στα διαμερίσματα;

Ερευνήσατε ποιοι πρατηριούχοι πήραν λιγότερο καύσιμο;

Τους αποζημιώσατε αφού τα βυτιοφόρα σας τους παρέδωσαν λιγότερο καύσιμο ;

Ποιες ποινές επιβάλλατε στους βυτιοφορείς και εάν ναι σε ποιες εταιρείες δουλεύουν τώρα;

Μήπως τα βυτιοφόρα είναι ιδιόκτητα της ΕΛΙΝ;

Αυτά με την εικασία ότι φταίνε οι βυτιοφορείς. Στο ρεπορτάζ αναφέρονται οι εκτιμήσεις του συνδέσμου  εταιριών εμπορίας (ΣΕΕΠΕ) του οποίου ο  λαλίστατος πρόεδρος  είναι ο   διευθύνων σύμβουλος της ΕΛΙΝ ,  ότι η απώλεια εσόδων του Ελληνικού δημοσίου είναι 300 εκατομμύρια ευρώ ρίχνοντας τα βάρη στους πρατηριούχους αλλά από το ίδιο το ρεπορτάζ φαίνετε ότι από τις παραβάσεις που ο ΣΕΕΠΕ επικαλείται τα πιθανολογούμενα ποσά που αναλογούν στα πρατήρια δεν ξεπερνούν τα 50 εκατομμύρια ευρώ οδηγώντας μας στη βεβαιότητα ότι αυτοί που γνωρίζουν τα ποσά ξέρουν και που είναι τα υπόλοιπα 250 εκατομμύρια ευρώ.

Διότι σε ένα νοθευμένο βυτιοφόρο με αναλογία 1,4%-2% όσο δηλαδή τα ευρήματα των ελεγκτικών αρχών   τα λίτρα νοθευμένου καυσίμου είναι  500 έως 700 και δεν ξέρουμε σε τι αντιστοιχούν εάν επρόκειτο για νοθευμένες δεξαμενές.  Θυμηθήκαμε λοιπόν ένα παράγοντα της αγοράς που χαρακτηριστικά είπε «οι εταιρίες ας ψαχτούνε μεταξύ τους».

Τέλος να σημειώσουμε ότι ο σχολιασμός μπορεί να αναφέρεται στην ΕΛΙΝ λογω του ρεπορτάζ του Thessalonikipress αλλά τα ερωτήματα αφορούν όλες τις εταιρείες του ΣΕΕΠΕ που έχουν τα ανάλογα προστίματα