Χρήσιμα Τηλέφωνα & Πληροφορίες
Μήπως δεν πρέπει να καταργηθούν οι συμβατικοί κινητήρες;

Μήπως δεν πρέπει να καταργηθούν οι συμβατικοί κινητήρες;

Διαφήμιση

newsautoteam

Όλο και πληθαίνουν οι φωνές που υποστηρίζουν ότι οι κινητήρες με ορυκτά καύσιμα πρέπει να πάρουν παράταση ζωής και πέρα από το 2035.

Καθώς η ηλεκτροκίνηση να κάνει μία βιαστική -και μάλλον βεβιασμένη- είσοδο στις παγκόσμιες αγορές, δεν είναι λίγοι εκείνοι που υποστηρίζουν ανοιχτά πλέον ότι δεν πρέπει να αποτελέσει μονόδρομο. Και πως θα πρέπει να επανεξεταστεί το χρονοδιάγραμμα για την κατάργηση των αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Ο οικονομικός διευθυντής της Porsche, Lutz Meschke, ανέφερε ότι το φιλόδοξο σχέδιο της Ευρώπης να καταργήσει σταδιακά την πώληση νέων αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης μέχρι το 2035 μπορεί να αντιμετωπίσει μια καθυστέρηση.

Ο Meschke αναφέρθηκε στις συνεχιζόμενες συζητήσεις γύρω από το τέλος του κινητήρα εσωτερικής καύσης και άφησε να εννοηθεί ότι μια καθυστέρηση θα μπορούσε να είναι στον ορίζοντα.

Ο στόχος της Ευρωπαϊκής Ένωσης να καταργήσει τα οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης έως το 2035 έχει αντιμετωπίσει δυσκολίες, συμπεριλαμβανομένης της πρόσφατης επιβράδυνσης των παραγγελιών ηλεκτρικών οχημάτων.

 

Έχουν εκφραστεί ανησυχίες σχετικά με το κατά πόσον η Ευρώπη βρίσκεται σε καλό δρόμο για την επίτευξη αυτού του φιλόδοξου στόχου, δεδομένων των δισταγμών των καταναλωτών που προκαλούνται από παράγοντες όπως η ανεπαρκής υποδομή φόρτισης, οι υψηλές τιμές των ηλεκτρικών και ο περιορισμός των κρατικών επιδοτήσεων για την αγορά τους.

Το Ηνωμένο Βασίλειο έχει ήδη παρατείνει την προγραμματισμένη απαγόρευση των νέων βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων μοντέλων μέχρι το 2035.

Ο Meschke υπογράμμισε την απροθυμία των Ευρωπαίων καταναλωτών να αγκαλιάσουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και τόνισε ότι οι επιδοτήσεις ίσως χρειαστεί να επανεξεταστούν, ιδίως εάν η υιοθέτηση των EV παραμένει αργή.

Κατά την προετοιμασία της απόφασης της ΕΕ για τη σταδιακή κατάργηση των οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης, η Γερμανία, όπου η Porsche έχει την έδρα της, είχε επιμείνει να συμπεριλάβει προστασία για τα οχήματα που κινούνται με συνθετικά καύσιμα.

 

Η Porsche, υποστηρίζοντας αυτή την τεχνολογία, εντάχθηκε σε μια ομάδα το 2022 που επένδυσε 260 εκατομμύρια δολάρια σε μια νεοσύστατη επιχείρηση που κατασκευάζει εργοστάσιο παραγωγής συνθετικών καυσίμων στη Χιλή.

Μένει να δούμε αν αυτές οι φωνές της λογικής –μεταξύ αυτών και του πρώην προέδρου της Toyota, Akio Toyoda– θα εισακουστούν από τις αρμόδιες επιτροπές της ΕΕ, ιδίως μετά τις σημαντικές πιέσεις που δέχεται η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία από την κινεζική επίθεση στα ηλεκτρικά.

newsauto.gr

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων