Χρήσιμα Τηλέφωνα & Πληροφορίες
ΠΟΠΕΚ Οδηγίες Παραλαβής Πετρελαίου Θέρμανσης
autoline

ΠΟΠΕΚ Οδηγίες Παραλαβής Πετρελαίου Θέρμανσης

Διαφήμιση

vitio-petrelaio

 

 

Σωστή παραλαβή = Χαμηλό κόστος

 

 

 

Πρόσεχε

  1. Μην αφήνεις να παραλαμβάνουν πετρέλαιο άτομα που δεν γνωρίζουν πως πρέπει να παραλάβουν
  2. Να εμπιστεύεσαι μόνον τον μετρητή του βυτιοφόρου, είναι ηλεγμένος και σφραγισμένος από εξουσιοδοτημένα συνέργεια της μετρολογίας του υπ. Ανάπτυξης.
  3. Μην παραλαμβάνεις βιαστικά, αλλά να τηρείς όλες τις διαδικασίες και τα μετρά ασφάλειας, προς αποφυγή ατυχημάτων και άλλων δυσμενών επιπτώσεων, (όπως π.Χ. ελλειμματική παραλαβή)
  4. Το χρώμα του πετρελαίου να είναι ζωηρό κόκκινο και όχι θολό, γιατί αποτελεί ένδειξη της ποιότητας του
  5. Μην δεχτείς να πληρώσεις, αν η απόδειξη παραλαβής – πληρωμής δεν έχει συμπληρωμένα όλα τα απαιτούμενα από τον νομό στοιχεία (όπως ονοματεπώνυμο, διεύθυνση, ώρα παράδοσης, στοιχεία προσμέτρησης – επιμέτρησης της δεξαμενής) σε κάθε περίπτωση μη αναγραφής όλων των στοιχείων, να παραλαμβάνεις «με κάθε επιφύλαξη»

Φρόντισε…

  1. Να ξέρεις να υπολογίζεις ακριβώς ποσά λίτρα πετρελαίου αντιστοιχούν σε κάθε εκατοστό ύψους της δεξαμενής

    [blockquote author=”” link=”” target=”_blank”]Για να ξέρεις πόσα λίτρα αντιστοιχούν σε κάθε εκατοστό ύψους της δεξαμενής,
    Πολλαπλασίασε το μήκος της (π.χ. 2,00 μέτρα) επί το πλάτος (π.χ. 1,25 μέτρα) επί το ύψος της (π.χ. 1,00 μέτρο), δηλαδή 2 Χ 1,25 Χ 1 = 2,5μ3 ή 2.500 λίτρα.

    Επομένως 2.500 λίτρα : 100 εκ. μέτρου ύψος = 25 λίτρα ανά εκατοστό.[/blockquote]

Χρήσιμες Συμβουλές:

Είναι αναγκαίο να πραγματοποιείται τουλάχιστον μία φορά τον χρόνο συντήρηση-ρύθμιση του συστήματος της κεντρικής θέρμανσης (λιγότερη κατανάλωση, εξοικονόμηση χρήματος). Καταλληλότερος χρόνος είναι αμέσως μετά τη λήξη της χειμερινής περιόδου (Μάϊος-Ιούνιος) ώστε να μη μείνουν κατάλοιπα καύσης κατά την καλοκαιρινή περίοδο.
Να μην αφήνεται ο καυστήρας του πετρελαίου να λειτουργεί χωρίς καύσιμα, γιατί έτσι καταστρέφεται η αντλία του καυστήρα και το μπέκ.

Παράπονα – Καταγγελίες

Υπενθυμίζεται ότι οι καταναλωτές μπορούν να απευθύνονται για παράπονα και καταγγελίες στην τηλεφωνική γραμμή, 1520