Χρήσιμα Τηλέφωνα & Πληροφορίες
22/5/2017 Απάντηση σε δημοσίευμα του worldenergynews.gr

22/5/2017 Απάντηση σε δημοσίευμα του worldenergynews.gr

Διαφήμιση

Σχετικά με το τελευταίο άρθρο σας αλλά και σε παλαιότερα άρθρα σας στα οποία αναφέρεστε στη παραβατικότητα στη διακίνηση καυσίμων θέλουμε να σας επισημάνουμε κάποια θέματα τα οποία έχουν ιδιαίτερη σημασία.

Οι αποφάσεις της πολιτείας σε ότι αφορά τον περιορισμό της παραβατικότητας για εμάς που παρακολουθούμε την αγορά καυσίμων έχουν κενά τα οποία δεν είναι εύκολα να τα εξηγήσουμε για το λόγο που συνεχίζουν να υπάρχουν διαιωνίζοντας το θολό τοπίο αλλά και για τα νέα που δημιουργούνται εάν  βέβαια πάρουμε ως θεώρημα ότι η πολιτεία έχει σαφή προσανατολισμό  την εξυγίανση της αγοράς καυσίμων όχι μόνο σήμερα που η οικονομία της χώρας μας έχει ανάγκη και το παραμικρό ευρώ αλλά και παλαιότερα.

Να ορίσουμε όμως κάποιες παραμέτρους,  όπως ότι, το οποιασδήποτε μορφής παράνομο καύσιμο για να διακινηθεί μέσα από τα πρατήρια καυσίμων  πρέπει αυτά να πρώτα καταδολιεύσουν  το σύστημα εισροών-εκροών η δε ποινή που προβλέπετε για αυτή τη παράβαση μετά από κάποια σχετικά σύντομη διαδικασία που προβλέπει ο νόμος της κυρίας Τζάκρη είναι το κλείσιμο του πρατηρίου, όμως εσείς είδατε να κλείνει  κάποιο πρατήριο για αυτή τη παράβαση;  Όχι είναι η απάντηση παρά το γεγονός ότι συνελήφθησαν πρατήρια επ’ αυτοφώρω να παραβιάζουν τον σχετικό νόμο. Δεν έγινε αυτό  απλά γιατί δεν τηρήθηκε η ανάλογη διαδικασία από τις ελεγκτικές αρχές, ο λόγος που δεν τηρήθηκε η διαδικασία είναι ένα μεγάλο ερώτημα.

Για το γεγονός αυτό η Ένωση Βενζινοπωλών Θεσσαλονίκης (ΕΝΒΕΘ) έχει ήδη τοποθετηθεί στις αρμόδιες αρχές χωρίς να λάβει απάντηση, στη  μία δε περίπτωση αντιμετωπίστηκε με λοιδορία από αξιωματούχους των ελεγκτικών αρχών. Βέβαια τα μεγάλα ερωτήματα  είναι:  φταίνε μόνο τα πρατήρια; Εισάγουν- εξάγουν καύσιμα τα πρατήρια; Διακινούν ή τιμολογούν τα πρατήρια ναυτιλιακό καύσιμο;  ποιός  έχει  κέρδος να χρησιμοποιήσει πετρέλαιο θέρμανσης αντί για κίνησης όταν το δεύτερο αποφορολογημένο είναι φθηνότερο από το πρώτο; Λένε αλήθειες ή θέλουνε να αποπροσανατολίσουνε τη κοινή γνώμη; Στο άρθρο σας έχετε τη παραδοχή από πλευράς των εταιριών εμπορίας (ΣΕΕΠΕ)  ότι ακόμη και όταν μειώθηκε ο ΕΦΚ του πετρελαίου θέρμανσης από 330 σε 230 ευρώ το χιλιόλιτρο δεν υπήρξε μεγάλη αύξηση της λαθρεμπορίας, όμως  θα σας θυμίσουμε ότι ο ΣΕΕΠΕ ήταν ο μόνος φορέας στη χώρα που ήταν υπέρμαχος  της εξίσωσης των ΕΦΚ πετρελαίου θέρμανσης και κίνησης προκειμένου να παταχθεί το λαθρεμπόριο, τι άλλαξε τώρα;

Έπρεπε να συντριβεί ο κλάδος με πτώση στη κατανάλωση 70%; να κρυώσουν και να καούνε πολίτες;   να μολυνθεί η ατμόσφαιρα να χάσει το κράτος εκατομμύρια έσοδα για να φτάσουμε σε αυτή παραδοχή; Τι ήταν αυτό που γνωρίζαμε εμείς και δεν  το γνώριζαν αυτοί; Έγινε ένα έγκλημα που ποτέ δεν τιμωρήθηκε γιατί απλά παρουσιάστηκε ως φαινομενικά σαν μία λάθος απόφαση και γιατί συνεχίζουμε να υπερφορολογούμε αυτό το αγαθό της θέρμανσης έναντι των άλλων μορφών θέρμανσης; Θα θυμίσουμε ότι το σύστημα εισροών εκροών βολόδερνε στα συρτάρια των Υπουργείων και μετά από μνημονιακή επιταγή τοποθετήθηκε κακήν κακώς ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΠΡΑΤΗΡΙΑ!!!!! 

Υπουργοί που δεν υπέγραφαν την τοποθέτηση των συστημάτων , Υπουργοί που δήλωναν δημόσια ότι δεχόταν πιέσεις να μη εγκατασταθεί το σύστημα, όλοι αυτοί κατηγορούσαν τα πρατήρια.  Ως εκ θαύματος μετά  εμφανίστηκε  μία  άλλη ΠΕΡΙΕΡΓΗ διάταξη που επιτρέπει οποιαδήποτε επιχείρηση που έχει αυτοκίνητα να δικαιούται να έχει δεξαμενές και αντλίες χωρίς άδεια, χωρίς σύστημα εισροών εκροών παρά μόνο με την έγκριση της πυροσβεστικής  υπηρεσίας. Δηλαδή μία περιφραγμένη εγκατάσταση που κανείς δεν βλέπει μέσα, που κανείς δεν ξέρει τι γίνετε μέσα, που δεν  γνωρίζει την ύπαρξη της κανείς ελεγκτικός μηχανισμός, διακινεί καύσιμα!!!!  Ποιος θα μπορούσε να έχει κέρδος από αυτήν την ακατανόητη ρύθμιση;

Ο πρατηριούχος σίγουρα πάντως όχι διότι και  δεν μπορεί να τροφοδοτήσει τις εγκαταστάσεις αυτές αλλά είναι και πρώην πελάτες του, ο μόνος που θα έχει εμπορικό κέρδος από αυτή τη δραστηριότητα είναι η εταιρία πετρελαιοειδών η οποία παρακάμπτοντας το πρατήριο κλέβει το πελάτη του (συνήθως με σοβαρές καταναλώσεις) χωρίς  μάλιστα να γίνετε και αντιληπτή αυτή η κατάσταση αφού δένει τον πελάτη ενδεχομένως με χρησιδάνειο τον εξοπλισμό, εξάλλου κάποιες εταιρίες είχαν περιπέτειες με τη δικαιοσύνη πριν νομοθετηθεί αυτό το έκτρωμα. Μία άλλη κατηγορία  που έχει συμφέρον είναι αυτών που διακινούν παράνομο ή κλεμμένο  καύσιμο αφού έτσι αποκτούν  συγκαλυμμένη νομοθετικά εγκατάσταση αποθήκευσης καυσίμου.      

Μετά από πάρα πολλά τέτοια παραδείγματα που θα γεμίζαμε σελίδες ερχόμαστε και στη παραβατικότητα στο υγραέριο κίνησης, στο καύσιμο αυτό υπάρχει σίγουρα παράνομη διακίνηση η οποία έχει καταγγελθεί από τους εκπροσώπους του κλάδου μας και αντί να ζητηθεί η άποψη μας νομοθετήθηκαν διατάξεις που αφήνουν μπαλκονόπορτες στη παραβατικότητα. Εν κατακλείδι σας προτρέπουμε να μη δείχνετε τα πρατήρια ως τους κύριους υπεύθυνους για το χάλι αυτό, αποδεδειγμένα είμαστε οι μόνοι που διακαώς επιθυμούμε τη νόμιμη διακίνηση των καυσίμων καταθέτοντας προτάσεις  συνεχώς εκλιπαρώντας για πραγματικά μέτρα.    

Από το Γραφείο Τύπου

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων